مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > آغاز همکاری های آموزشی و پژوهشی مرکز و دانشگاه آزاد اسلامی قم
۲۹۰ بازدید

همکاری های آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم با دانشگاه آزاد اسلامی با امضای تفاهم نامه همکاری آغاز شد.
به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، در این تفاهم نامه که به امضاء محمد رستمی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم و دکتر خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم رسید، طرفین بر استفاده از ظرفیت های مشترک در حوزه های آموزش، پژوهش و کارآفرینی این دو مجموعه دانشگاهی تأکید کردند.
همکاری در برگزاری مسابقات، ورکشاپ ها و وبینارهای آموزشی تخصصی، همایش ها و رویدادهای شتاب و کارآفرینی و همکاری در اجرای طرح های پژوهشی کاربردی و ارائه مقالات علمی و کاربردی از دیگر موضوعات تفاهم نامه می باشد.
در این تفاهم نامه ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت طرفین و بهره گیری از اعضاء هیئت علمی در ارتقاء کیفی آموزش های عمومی و مهارتی، همچنین استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی، آموزشی و کارگاهای تخصصی طرفین،گسترش همکاری در بخش های دیگر به خصوص حوزه فرهنگی و دانشجویی نیز برنامه ریزی شده است.
لازم به توضیح است که این تفاهم نامه به مدت ۲ سال منعقد شده است که در صورت توافق طرفین قابل تمدید نیز خواهد بود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا