مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > انتخاب مرکز جهاددانشگاهی به عنوان دبیرخانه بخش هنری جشنواره قرآن و عترت
۱۵۹ بازدید

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم، دبیرخانه بخش هنری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، در متن این حکم که به امضاء دبیر هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور رسیده، آماده است: “جناب آقای رستمی رئیس محترم مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم، با عنایت به تجربیات ارزشمند آن مرکز در عرصه هنری ، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان دبیر بخش هنری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ انتخاب می‌شوید. امید است با استعانت از ایزد منان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت علیهم السلام در جامعه بزرگ دانشگاه جامع  علمی کاربردی سراسر کشور موفق و پیروز باشید “.
لازم به توضیح است این جشنواره  در سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور در بخش های مختلف آوایی، کتبی، فناوری، پژوهشی، ادبی، هنری و نوآفرینی در ۳۸ رشته متنوع برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس https://quran.uast.ac.ir/ نسبت به ثبت نام و ارسال اثر اقدام کنند.
این جشنواره  برای ششمین سال متوالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم به فعالیت می پردازد و علاقه مندان می توانند به صورت مجازی در این مسابقات شرکت کنند و تا تاریخ ۲۰ آذر سالجاری نسبت به ثبت نام ارسال اثر اقدام نمایند.

 

بالا