مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > انعقاد تفاهم‌نامه بین مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم و دانشکده دین ورسانه صدا و سیما
۱۶۱ بازدید

 در راستای همکاری های مشترک میان مراکز علمی و دانشگاهی و به منظور بهره جستن از امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ظرفیت ها و توانمندی ها، تفاهم نامه دوجانبه ای میان دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیماقم و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا/قم صبح امروز،تفاهم نامه دوجانبه ای میان دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما استان قم و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم در دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیمای استان قم به امضاء رسید.
در ابتدای جلسه سیدمحمدمهدی موسوی رییس دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما استان قم، ضمن تقدیر از عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی، انعقاد این تفاهم نامه را امری مهم و بیان کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در خصوص دفاع از مرزهای علمی، فرهنگی و پژوهشی کشور نوعی مجاهدت است. وی ظرفیت های علمی و فرهنگی این نهاد انقلابی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همواره به عنوان مظهر امید و خودشکوفایی شناخته شده است.
در ادامه جلسه محمد رستمی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم به ارائه دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی جهاد دانشگاهی پرداخت و بیان کرد: امید می رود با هم افزایی با دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیمای استان، بتوان در راستای دست یابی به ایجاد ظرفیت های لازم جهت ارتقای دانشجویان گام برداشت.
شایان ذکر است که همکاری های اثر بخش در حوزه آموزش های کاربردی و مهارت افزایی در قالب فعالیتهای فوق برنامه و فرهنگی، ایجاد زمینه برای فعالیتهای مشترک و هدفمند در جهت هم افزایی در حوزه های فرهنگی، آموزش و پژوهش های کاربردی و تولید محور، حمایت و پشتیبانی از فعالیت ها و اهداف مشترک، همکاری در ارتقای کمی و کیفی آموزش های کاربردی مشترک، مشارکت طرفین در طراحی و تاسیس دوره های کاربردی منطبق با شاخص های وزارت علوم، بخشی از مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین در انتهای این مراسم از بخش های مختلف دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیمای استان قم بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا