مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار آموزشی > بازدید مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از مرکز
۲۷۳ بازدید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم از ظرفیت های این مرکز در حوزه فناوری اطلاعات بازدید کرد.

به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم، مهندس غلامپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به همراه معاونان این اداره کل در طی این بازدید بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت معرفی ظرفیت های بالقوه استان قم در حوزه فناوری اطلاعات تأکید کرد.
وی گفت: در معرفی فعالان حوزه فناوری اطلاعات باید منافع آنان دیده شود تا انگیزه ای ایجاد شود که به معرفی کسب و کارهای خود اقدام نمایند.
محمد رستمی، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم نیز در این نشست با بیان اینکه مأموریت اصلی این مرکز ارتقاء رشته های حوزه فناوری اطلاعات در استان است گفت: در حال حاضر در ۴ رشته تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارای دانشجو هستیم که امیدواریم با تعریف رشته ها و پودمن های جدید در این حوزه بتوانیم به موضوع فناوری اطلاعات در استان قم کمک نماییم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا