مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > برگزاری کارگاه آشنایی با هلال احمر و صلیب سرخ در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم
۵۸ بازدید

کارگاه آشنایی با فعالیتهای هلال احمر و صلیب سرخ برگزار شد.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم به همت کانون هلال احمر مرکز، کارگاه آشنایی با فعالیتهای هلال احمر و صلیب سرخ برگزار شد.

این کارگاه با دعوت از آقای قادری (کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم) و همچنین دعوت از دانشجویان این مرکز برای شرکت در این کارگاه آموزشی، برگزار شد.

مرکز جهاد دانشگاهی از یک هفته قبل با نصب بنر، پوستر و اطلاع رسانی در کانال های پیام رسان های موبایلی از دانشجویان مرکز برای شرکت در این کارگاه دعوت به عمل آورد که با استقبال پرتعداد دانشجویان همراه شد.

کارشناس کانون هلال احمر استان به دعوت از کانون دانشجویی هلال احمر مرکز جهاد دانشگاهی و به عنوان مدرس و مربی هلال احمر در این کارگاه حضور یافت و در ابتدا به توضیح در مورد ساختار کلی جمعیت هلال احمر پرداخت.

سپس با استفاده از فایل های آموزشی تصویری، نهضت صلیب سرخ و اهداف این سازمان را برای دانشجویان شرح داد تا حاضرین در این کارگاه هرچه بیشتر با این سازمان عام المنفعه و خدمات بی نظیر آن برای جامعه بشری آشنا شوند.

در پایان تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه به درخواست خود به عضویت در جمعیت هلال احمر درآمدند و سوالات خود را پیرامون هلال احمر با کارشناس و اعضای کانون هلال احمر مطرح کرده و از آنها قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا