مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > جشن عید غدیر با حضور جهادگران، اساتید و دانشجویان مرکز علمی کاربردی برگزار شد
۶۳۶ بازدید

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم مراسم جشنی در راستای ترویج فرهنگ غدیر ، تبیین جایگاه امامت و ولایت، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد با حضور جهادگران، اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر حیدری ریاست جهاددانشگاهی استان قم و حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین سجادیان نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سیدسجاد سجادی به ایراد سخنرانی پرداخت.

ایشان با تبریک فرا رسیدن عید امامت و ولایت به عموم مسلمانان بیان کرد که این روز را خداوند متعال “عیدالله اکبر“ نامیده است، یعنی عیدی که خداوند دین خود را در آن کامل می کند وی مساله ولایت و جانشینی را از زمان حضرت آدم امری موکد برشمرد.

این مراسم با مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مدح مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) ادامه و با اهدای لوح و تندیس یادبود به سادات و پذیرایی از حاضران خاتمه یافت.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا