مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > سومین نشست پیش رویداد چاره جو با محوریت فرصت های شغلی دانشجویان گروه هنر برگزار شد
۴۳۶ بازدید

سیده شبنم فاطمی، سرپرست مرکز علمی کاربردی بیان کرد: از زمان پذیرش رشته هنر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز دو سیاست را در نظر گرفت: نخست سیاست عام است که هم شامل گروه هنر می‌شود و هم گروه فناوری  و سیاست دوم ویژه دانشجویان رشته  هنر و آینده شغلی آن‌ها است.

فاطمی ادامه داد: دو راهکار برای  دانشجویان هنر  در نظر گرفته شده است که در صورت همکاری دانشجویان می توانیم موفق شویم، اولین کار راه اندازی دبیرخانه ای بود که دانشجویان با کمک آن وارد بازار کار شوند و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و مرکز به عنوان مرجع می تواند کاری کند که دانشجویان و توانمندی آنان دیده شود.

در ادامه نشست  مهدی رضائی مدیریت موسسه‌ مشاوره و آموزش کسب و کار آوان عنوان کرد:  افرادی جویای کار هستند باید دنبال  سرنخ‌های کاری  مخصوصا در زمینه  چاپ، نشر، بسته بندی و محتوا باشند و اساس کسب و کار آینده خود را پیدا کنند.

در ادامه علی محمدپور مدیرعامل مؤسسه دانی عنوان کرد:  پشتکار  یکی از مولفه های مهم موفقیت است، ایشان با اشاره به محدودیت های اینترنتی بسیار در سالهای گذشته بیان کرد که این امر باعث کم شدن علاقه افراد نسبت که کاری که انجام می دهند نشد.

وی ادامه داد:عدم آگاهی  و تخصص کافی نسبت به موضوعات گوناگون یکی از موضوعاتی است که در صورت برطرف کردن و مطالعه در خصوص آن  موضوع می تواند یکی دیگر از مولفه های موفقیت محسوب شود، ایشان افزود ضرورت ندارد حتما شما چیزی جدیدی را اختراع کنید، بلکه می توانیم موضوعاتی که وجود دارد را بکار بگیریم، و این امر مستلزم این است که اول نیازهای جامعه خود را بشناسیم.

در ادامه نشست قراگوزلو مدرس حوزه هنر بیان کرد؛کشور های اروپایی بیشتر کارها را به صورت تیمی انجام می دهند و این امر در کشور ما کمتر دیده می شود، یکی از مواردی که نه در دانشگاه و نه در زندگی آموزیم توانایی ارتباط گیری درست است و زمانی به مشکل بر میخوریم که وارد محیط کاری می شویم، وی در ادامه کار گروهی را باعث قدرتمند تر شدن دانست.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا