۲۸۸ بازدید

نخستین جلسه شورای پژوهش و فناوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم با حضور تمام اعضاء برگزار شد.
به گزارش سایت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم، مهندس ابراهیمی، رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، در این جلسه با بیان اینکه تحول در مراکز علمی کاربردی بیش از پیش لازم است گفت: باتوجه به رویکرد جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه پژوهش و تغییرات انجام شده، بخش پژوهش و کارآفرینی در مراکز علمی کاربردی می بایست تقویت شود.
وی هدف از تشکیل شورای پژوهش و فناوری در مراکز علمی کاربردی را تقویت این بخش دانست و افزود: شناسایی و ارتقاء ظرفیت های دانشجویان و اساتید، اشتغال و کارآفرینی در کنار ارائه آموزش های تکنیکال از وظایف اصلی شورای پژوهش و فناوری مراکز علمی کاربردی است.
رئیس ادراه پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم اظهار داشت: مردم به دنبال علم و مهارت هستند، اما مهم این است که چه علمی و چه مهارتی، کجا و چگونه؟ لذا باتوجه به شرایط موجود و نیازبه تحول در وظایف دانشگاه ها می بایست شوراهای پژوهش در مراکز علمی کاربردی بتوانند به این نیازها و سوالات پاسخ مناسب دهند که این پاسخ جز با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب میسر نخواهد بود.
مهندس ابراهیمی رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی را یک رویکرد حمایتی دانست و افزود: دانشگاه جامع می تواند باتوجه به ظرفیت های خود از پیشنهادهای سازنده مراکز، اساتید و دانشجویان نخبه حمایت نماید.
در ادامه جلسه اعضاء نظرات و راهکارهایی در خصوص هرچه غنی تر شدن جلسات شورای پژوهش و فناوری مرکز ارائه دادند و برنامه هایی نیز جهت ارائه به دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم مصوب کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا