مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم و پایگاه خبری “صدای حوزه”
۲۶۷ بازدید

در جلسه ای با حضور سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم و مسئول پایگاه خبری “صدای حوزه”، راه های همکاری فیمابین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم، محمد رستمی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم در ابتدای جلسه  با بیان تاریخچه ای از جهاددانشگاهی خصوصاً مرکز آموزش علمی کاربردی به تبیین ظرفیت ها و ماموریت های این مرکز پرداخت، وی در ادامه با اشاره به اخذ مجوز مرکز نوآوری” طراحی و بسته بندی” آن را فرصت خوبی برای ارائه ایده های نو در این حوزه دانست.
در ادامه حجت الاسلام و المسلیمن برزکار سردبیر و مسئول پایگاه خبری صدای حوزه از پایگاه خبری به عنوان یک پایگاه اجتماعی یاد کرد و افزود یکی از  اهداف این پایگاه  افزایش خدمات اجتماعی  و ساختار بخشی  و مسنجم نمودن فعالیت های طلبه های هنر مند و  مستعد است و باید برای ایشان پلتفرمی طراحی شود که ایده های خود را ثبت و شروع به فعالیت کنند.
وی همچنین از  اعلام آمادگی این پایگاه خبری جهت همکاری با دانشجویان خوش فکر در زمینه تولید محتوا خبر داد. در انتهای جلسه  نیز مقرر شد تفاهمنامه ای جهت رسمیت بخشی به همکاری های فیمابین منعقد گردد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا