نسخه آزمایشی
۴۲ بازدید

در راستای  برگزاری استارت آپ صنعت کفش و صندل وبینار آموزشی با موضوع “هویت بصری و بسته بندی” به صورت آنلاین دوشنبه ۲۵ اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم در راستای  برگزاری استارت آپ صنعت کفش و صندل، وبینار آموزشی با موضوع “هویت بصری و بسته بندی” به صورت آنلاین با حضور مسعود رستمی کارشناس حوزه طراحی، برندینگ و هویت بصری برگزار شد.
مسعود رستمی در این وبینار به بیان مفهوم کلی هویت بصری پرداخت و عنوان کرد: به طور کلی هویت، بیان کننده شخصیت اخلاق و رفتار انسان، حیوان و حتی یک برند است.
وی افزود: برند با توجه به اینکه برند حرکت رو به جلو دارد و در مسیر پیشرفت و تکامل حرکت می کند دارای هویت است.
رستمی در ادامه گفت: هویت یک برند باید توسط صاحبین برند یا مشاورین مارکتینگ و برندینگ ایجاد شود و تکامل یابد، مهم است در شروع یک برند صاحبین یا مشاورین یک برند مشخص کنند برای چه هدفی می خواهند محصول تولید کنند و پس از جمع بندی، این اطلاعات جهت ایجاد هویت به طراح گرافیک ارائه شود.
در ادامه این کارگاه رستمی به شرح کلی ظهور یکی از برندهای معروف تولیدات ورزشی پرداخت و شکل گیری این برند را از زمان تولد تا بلوغ و ارتقاء آن توضیح داد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا