مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار آموزشی > پیام تبریک رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
۱۸۴ بازدید

«سوگند به قلم و آن چه می نویسد»
خدای بزرگ را شاکریم که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر ، دانشگاهها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطر می گردند.
دانشگاه به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و همچنین کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب شده و در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی واجب است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، در مسیر پویایی علمی و فرهنگی هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه تلاش نمایند.
همت، تلاش، مسؤولیت پذیری و جدیت اساتید و کارکنان محترم مرکز، در کنار صبر و اهتمام ویژه دانشجویان گرامی باعث شد تا شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا در کشور را به هر ترتیب و با کیفیت نسبتا مطلوب سپری نماییم. برگزاری منظم این حجم وسیع از کلاس های آموزشی در کلیه مراکز علمی کاربردی استان، علاوه بر لزوم تقویت زیرساخت ها و امکانات موجود، مستلزم وفق پذیری و همراهی دانشجویان و اساتید گرامی برای عبور از این شرایط بوده است.
در پایان تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش و تعلیم و تربیت را گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت می گوییم، امید است این تقارن و همزمانی خجسته، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا