مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > ارائه تسهیلات به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی
۳۷۷ بازدید

ارائه تسهیلات به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی

ارائه تسهیلات به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و سرپرست شعب بانک تجارت در استان قم برای ارائه تسهیلات آموزشی به دانشجویان و فراگیران دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی توافق کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این نشست که روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه برگزار شد روسای جهاد دانشگاهی و سرپرستی شعب بانک تجارت در استان قم به توافق رسیدند تسهیلات آموزشی برای چهار ترم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در آغاز تحصیل به دانشجویان ارائه شود تا دانشجویان در طول تحصیل با مشکلات چندین نوبت دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویان مواجه نشوند.

با توجه به این که دانشجویان متقاضی استفاده از صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شرایط انتخاب بانک برای اخذ وام در اختیار دانشجو یا دانشگاه نیست، در هر ترم حداکثر نیمی از شهریه ترم خود را به عنوان تسهیلات دریافت می‌کنند و در آغاز هر ترم با مشکلات مختلفی مواجه می شوند در این نشست مقرر شد شرایطی فراهم شود تا دانشجویان بتوانند با استفاده از تسهیلات سامانه آسان پرداخت بانک تجارت در آغاز تحصیل خود امکان پرداخت آسان شهریه هر ترم را کسب نمایند.

در این نشست به همکاری آموزشی جهاد دانشگاهی و بانک تجارت در سال ۹۸ نیز اشاره شد و شرایط ادامه همکاری های آموزشی بصورت آموزش الکترونیک و غیرحضوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین شرایط استفاده مشمولین طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و سایر دانش‌آموختگان سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‎آموختگان جهاد دانشگاهی از تسهیلات بانک تجارت نیز بررسی شد.

گفتنی است طبق توافق گذشته جهاد دانشگاهی با بانک تجارت در استان قم شرایط پرداخت اقساطی هزینه عمل های جراحی درمان ناباروری از سال ۱۳۹۸ در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری رویا فراهم شده است و مراجعین این مرکز می‌توانند با استفاده از سامانه آسان پرداخت، هزینه های درمانی خود را بصورت اقساطی پرداخت نمایند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا