۳۲۴ بازدید

طی جلسه ای در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم از اساتید همکار در کانون ادبی هنری نقطه تقدیر شد.

به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم در جلسه ای که صبح روز سه شنبه ۸ تیر ماه در دفتر رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم برگزار شد از تلاشهای اساتید گرامی، آقایان دکتر معلمی، روزبهانی و روحانی تقدیر شد.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم با بیان اینکه تمام ظرفیت مرکز در اختیار انجمن ها و کانون های فعال است گفت: کانون ها و انجمن های مرکز می بایست با استفاده از ظرفیت اساتید توانمند فعالیت های خود را در خارج از دانشگاه گسترش دهند و بتوانند با دانشجویان دانشگاه های دیگر هم در تعامل و همکاری باشند.
وی در ادامه به شرایط کنونی کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: با اینکه در این شرایط برگزاری برنامه های فرهنگی با مشکل مواجه شده است اما با کمک اساتید حاضر در جلسه و دیگر عزیزان توانستیم برنامه های موثری را در این مدت برگزار کنیم و امیدواریم با عادی شدن شرایط بتوانیم این برنامه ها را گسترش دهیم.
رستمی ضمن تشکر از اساتید حاضر در جلسه اظهار داشت: اساتید محترم انشاله برای ادامه فعالیت های این کانون پیشنهادات خود را ارائه دهند تا بیش از پیش بتوانیم جلسات و فعالیت های این کانون را افزایش دهیم.
راضیه نظرعباسی دبیر کانون “نقطه” نیز در این جلسه گفت: دوره شاهنامه خوانی با بیان شیوای دکتر محمدمهدی معلمی بصورت آنلاین و هفته ای یک شب دوستداران شعر و ادب را دور هم جمع می کرد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های کانون برگزاری دوره “تاریخ هنرهای تصویری از صفویه تا دوران معاصر” بود که استاد محمدعلی روزبهانی در این دوره دوستداران تاریخ هنر را همراهی کردند.
در ادامه جلسه اساتید حاضر ضمن اشاره به ظرفیت های جهاددانشگاهی و مرکز علمی کاربردی این نهاد انقلابی، ابراز امیدواری کردند که در آینده ضمن ادامه جلسات آموزشی قبل، برنامه های جدید تدوین و ارائه گردد.
در پایان جلسه با اهداء لوح سپاس و هدیه ای از زحمات اساتید همکار در کانون ادبی هنری “نقطه” تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا