مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > تشکیل کانون ادبی – هنری “نقطه” مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم
۴۸۹ بازدید

کانون ادبی – هنری  “نقطه” مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم موفق به اخذ مجوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم شد.

به گزارش سایت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم، کریمه شعبانی راد، مسئول دانشجویی فرهنگی مرکز گفت: با عنایت به درخواست برخی از دانشجویان فعال در حوزه ادبی و هنری، در خصوص ایجاد کانون ادبی – هنری مرکز، این موضوع در شورای فرهنگی مرکز مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در خصوص کسب مجوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم اخذ شود.

وی با بیان اینکه ادبیات یکی از گونه های هنر است افزود: کلمات، مصالح و موادی هستند که شاعران و نویسندگان با بهره گیری از عواطف و تخیلات خویش آنها را به کار می گیرند و اثر دبی و هنری پدید می آورند.

شعبانی راد اظهار داشت: ترویج ادبیات و فرهنگ ادبی در کنار هنر همواره به عنوان یکی از اصولی ترین اهداف در زندگی بشر مطرح بوده است و اهمیت آن به مرور زمان حیاتی و بیشتر می شود؛ لذا یکی از اهداف کانون ادبی و هنری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم استفاده از تمام قوا جهت ترویج و اطلاع رسانی فرهنگ، هنر و ادب می باشد.

مسئول دانشجویی فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم در پایان گفت: در برنامه های این کانون باتوجه به شرایط فعلی جامعه، برگزاری جلسات و نشست های مجازی در نظر گرفته شده است که انشاله در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا