۱۷۳ بازدید

تولید محتوای دیجیتال (کاردانی)

 

 

مشاغل

1. ناشر و بازاریاب محتوا

2. ویرایشگر محتوا

3. تولید کننده محتوا

توانمندی ها

1. شناخت انواع محتوا

2. بکارگیری برنامه ها و زبان برنامه نویسی تولید محتوا

3. ویرایشگر محتوا

4. بازاریابی محتوا

5. شناخت اصولی کپی رایت

6. ایجاد قابلیت استفاده مجدد از محتوا

7. شناخت کانال های بازاریابی خارجی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و …

8. جمع آوری و ذخیره اطلاعات برای ایجاد محتوای آموزنده و جذاب

9. انتشار محتوا

10. ردیابی محتوا پس از انتشار

11. شناخت مخاطبان هدف

12. ارزیابی محتوا

در این دوره، تولید محتوا در ذیل سه بخش اصلی به افراد آموزش داده می شود؛

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای بصری (تصویری ـ ویدیویی)
  • تولید محتوای صوتی

افراد شرکت کننده در این دوره یاد خواهند گرفت که چگونه یک محتوای مناسب، هدفمند و سئو شده برای شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و موتورهای جستجوگر (مثل گوگل) تولید کنند که منجر به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر شود.

همچنین یاد می گیرند که چگونه برای محصولات خودشان تبلیغ مناسب داشته باشند و در کنار دوره های خودشان با چه سبکی دیسکریپشن بنویسند تا افراد بیشتری در دوره های حضوری و غیرحضوری آنها شرکت کنند.

بالا