مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > ثبت نام در مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی
۴۸۷ بازدید

ثبت نام در مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت نام در مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی

مدرسه تابستانی کسب و کار

مدرسه تابستانه کسب و کار، برنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تقویت مهارت های کارآفرینان، فعالین کسب و کارهای نوپا و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود موفق به بازار کار حرفه ای است. این رویداد با حمایت دانشگاه  از برنامه نوآوری دانشگاه برگزار می شود. شرکت کنندگان مدرسه:

  •   الفبای راه اندازی و توسعه کسب و کار شخصی خود را می آموزند.
    •    با تجربیات شرکت های دانش بنیان نوپا آشنا می شوند.
    •    روش های ارزشگذاری و کسب فناوری را پیگیری می کنند.
    •    طراحی و توسعه محصول/خدمت فناورانه را تمرین می کنند.
    •    با فرصت ها و روندهای روز خلق ارزش و ثروت در دنیا آشنا می شوند.
    •    مهارت های ورود موفق به بازار کار حرفه ای و استخدام را در خود تقویت می کنند.

در ادامه این رویداد آموزشی، تیم های شکل گرفته می توانند از خدمات مراکز  نوآوری دانشگاه برای تکمیل ایده و محصول خود استفاده و در مراکز مستقر شوند. همچنین جشنواره نوآوری و کسب و کار جامع (آذر الی اسفند ۹۹) محملی خواهد بود که محصولات مدرسه تابستانه با حضور رقبا و داوران حرفه ای در آن به بوته آزمون گذاشته شوند و فرصت جذب سرمایه و معرفی به سرمایه گذاران را بیابند.

مدرسه تابستانه خلق کسب‌وکار جامع چیست؟
 کارآفرینی یا کارمندی؟؟؟
در این مدرسه اول از همه قراره خودتون رو بهتر بشناسید و ببینید که برای چه کاری ساخته شدید. اگر تصمیم گرفتید که کارآفرین بشید ما همه‌ی مراحلی که تا رسیدن به موفقیت باید بگذرونید رو بهتون آموزش میدیم. ولی اگر خواستید کارمند بشید چی؟!!! در این صورت شما با دیدن کل فرایند یک کسب‌وکار میتونید به درستی تصمیم بگیرید که تو چه بخشی باید کار کنید و مهارت‌های لازم برای کار در اون حوزه و کار تیمی رو هم می‌آموزید.

 فرصتی مناسب برای تیم‌سازی و شبکه‌سازی
شاید تا به حال ایده‌هایی به ذهنتون رسیده باشه که دوست داشتید اون ایده رو به کسب‌وکار شخصیتون تبدیل کنید ولی چون نمی‌دونستید از کجا باید شروع کنید و یا تیم خوبی نداشتید که تو این مسیر همراهیتون کنه ناامید شدید. در مدرسه شما با همفکران خودتون آشنا میشید. میتونید تیمتون رو اینجا تشکیل بدید، شبکه‌سازی کنید و یا عضو تیم بقیه بشید و در فرصت یک ماهه‌ای که دارید زیر نظر اساتید روی ایده‌تون کار کنید.

 نوآوری در کسب‌وکار راه حل مقابله با بیکاری و مسئله اشتغال!!!
واقعیت اینه که این روزها دیگه کار کردن به روش سنتی خیلی جواب نمیده. ایجاد واحدهای صنعتی مشابه متعدد بدون هیچ‌گونه ارزش افزوده‌ای نسبت به یکدیگر باعث میشه که اوضاع اقتصادی در بسیاری از این واحدها بهم بریزه و در نتیجه‌ی اون فرصت‌های شغلی کاهش چشمگیری پیداکنه و نتیجه‌ی همه‌ی این‌ها میشه بیکاری جوانان! شما در مدرسه مهارت ایده‌پردازی کسب می‌کنید، طراحی و توسعه محصول/خدمت فناورانه را تمرین می‌کنید، با فرصت‌ها و روندهای روز خلق ارزش و ثروت در دنیا آشنا می‌شوید و برای  ورود موفق به بازار کار حرفه‌ای و استخدام آماده می‌شوید.

شرایط ثبت نام
با توجه به حمایت دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پذیرش مخاطبان با شرایط زیر انجام می شود:
۱٫    ثبت نام در مدرسه محدودیت سنی و دانشی ندارد اما ظرفیت آن به دلیل رعایت استانداردهای کیفی آموزشی محدود است.
۲٫    ثبت نام در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی انجام می شود که پیش ثبت نام رایگان است.

مراحل ثبت‌نام، پذیرش و شرکت در مدرسه:

۱٫    ثبت‌نام اولیه: ۲۰ الی ۳۱ خرداد

https://eduold.uast.ac.ir/business/business_reg
۲٫    مصاحبه حضوری (مجازی):  ۱ و ۲ تیر
۳٫    ثبت‌نام قطعی:  ۵ الی ۱۰ تیر
۴٫    افتتاحیه و پذیرش مدرسه: ۱۴ تیر
۵٫    برگزاری دوره‌ها:  ۱۵ تیر الی ۹ مرداد
•    این کارگاه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
در مدرسه تابستانه مدیریت کسب‌وکار جامع، چگونگی بهره‌گیری از اصول علم مدیریت در کنار دانش فنی برای حل مسائل واقعی موجود در زمینه‌های فناوری و خدماتی را بیاموزید!

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا