مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > ثبت نام شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد
۳۸۷ بازدید

ثبت نام شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت تا 15 تیر ماه تمدید شد

ثبت نام شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد

ثبت نام شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، بر اساس اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه با توجه به شرایط به وجود آمده در پی شیوع بیماری کرونا و وقفه به وجود آمده در فعالیت های مراکز علمی کاربردی، ثبت نام و ارسال اثر به جشنواره قرآن و عترت تا ۱۵تیرماه تمدید گردید.
این جشنواره در بخش رقابتی دانشجویان در ۶ بخش آوایی، کتبی، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی در ۳۴ رشته و بخش رقابتی مدرسان و کارکنان در سه بخش آوایی و کتبی و پژوهشی و مجموعا ۹ رشته برگزار می شود.
علاقه مندان جهت ثبت نام و ارسال اثر در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند به پرتال جامع جشنواره به آدرس الکترونیکی quran.uast.ac.ir مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است با توجه به زیرساخت های به وجود آمده در دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت کلیه مراحل برگزاری مسابقات در بخش های مختلف و همچنین دریافت اولیه آثار و برگزاری آزمون های کتبی به صورت غیرحضوری و در پرتال جشنواره صورت می گیرد

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا