مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > جشن بزرگداشت روز دانشجو با تجلیل از دانشجویان ممتاز برگزار شد
۱۹۷ بازدید

جشن بزرگداشت روز دانشجو با تجلیل از دانشجویان ممتاز مرکز  آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، مراسم جشن روز دانشجو پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی قم و جمعی از اساتید و دانشجویان در مرکز  آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم در سخنانی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، حمایت از دانشجویان توانمند و باانگیزه را از سیاست‌های این مرکز برشمرد و گفت: در این راستا تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت آموزشی به کار خواهیم بست.
محمد رستمی خاطرنشان کرد: با توجه به اشتغال محور بودن رشته‌ها، دانشجویان گرامی می‌توانند از مزایایی که مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم برای ورود به بازار کار مهیا کرده است بهره‌مند شوند.
سخنرانی انگیزشی توسط یکی از اساتید دانشگاه، تجلیل از دانشجویان ممتاز درسی و فرهنگی، برگزاری مسابقه بین دانشجویان و اجرای متنوع نمایشی شاد و… از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

بالا