مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > جمعی از اساتید و دانشجویان مرکز از پروژه مترو قم بازدید کردند
۵۳۷ بازدید

جمعی از اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم از روند پیشرفت و آماده سازی پروژه مترو قم بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، در این بازدید دوساعته که روز پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در محل ایستگاه میدان مطهری انجام شد؛ مهندس الوندی، مدیر مهندسی کارگاهی و کنترل کیفیت پروژه مترو قم توضیحاتی در خصوص روند اجرای پروژه و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در آن ارائه داد.
مدیر مهندسی کارگاهی و کنترل کیفیت پروژه متروی قم ضمن اعلام آمادگی بر ایجاد تعاملات بیشتر با جامعه دانشگاهی استان قم و همچنین شرکت های دانش بنیان جهت بومی سازی تکنولوژی های به کار رفته در مترو، خواستار تعاملات بیشتر با ظرفیت های جهاددانشگاهی در کشور شد.
در این بازدید محمد رستمی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ضمن معرفی بخشی از ظرفیت های جهاددانشگاهی در استان و همچنین کشور، بازدید از این پروژه را به عنوان شروع همکاری جهاددانشگاهی با پروژه مترو قم دانست و گفت: در آینده پیشنهادات این مرکز جهت انجام همکاری های بیشتر به مجموعه قطار شهری قم ارسال خواهد شد.

بالا