مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > دروس مرکز > كارشناسی حرفه‌ای عكاسی تبلیغات
۱۵۶ بازدید

كارشناسی حرفه‌ای عكاسی تبلیغات (کارشناسی)

 

رشته عکاسی تبلیغاتی

قابلیت ها و توانمندی های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان

آموزش و پرورش عکاسی در صنعت تبلیغ

فعالیت آزاد و یا حرفه ای در بخش عکاسی تبلیغاتی

 عکاسی تولیدات تبلیغاتی رسانه ها و شرکت ها و موسسات تبلیغاتی

مشاغل قابل احراز

عکاس آزاد با هدف گسترش هنر عکاسی

مدیر بخش آثار هنری در موسسات مختلف

عکاس آژانس‌های خبری، موسسات تبلیغاتی و …

خدمت در ارگان های رسمی مانند صدا و سیما

طراح و ادیتور بخش عکس در آژانس های تبلیغاتی

ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو(رشته تحصیلی کاردانی_گواهی سلامت…)

داشتن حداقل مدرک کاردانی در یکی از رشته های مرتبط، سایر مدارک کاردانی مشروط به گذراندن دروس جبرانی برخورداری از ضوابط و شرایط عمومی تحصیل در نظام آموزش عالی کشور

طول و ساختار دوره

دوره کارشناسی حرفه ای مبتنی بر نظام واحدی و متشکل از مجموعه ای از دروس نظری و مهارتی است و با توجه به قابلیت ها و مهارت های مشترک و حرفه ای به 2 بخش <<آموزش در مرکز مجری >> و <<آموزش در محیط کار >>تقسیم می شود. مجموع واحدهای هر دوره بین 65 تا 70 واحد و مجموع ساعات آن 1700 تا 2000 ساعت می باشد که در طول 2 و حداکثر 3 سال قابل اجرا است. این دوره به دو روش نیمسالی و پودمانی اجرا می شود.

آموزش در مرکز مجری

بخش آموزش در مرکز مجری شامل 60 تا 65 واحد، معادل 1200 تا 1500 ساعت است.

آموزش در محیط کار

این بخش از آموزش عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که دانشجو به منظور تسلط عملی و درک کاربردی از آموخته های خود در آغاز، حین و پایان دوره تحصیلی ، در محیط کار واقعی انجام می دهد . این بخش شامل یک درس کاربینی و دو درس کارورزی در مجموع به میزان 5واحد، معادل 512 ساعت است.

لیست دروس كارشناسی حرفه‌ای عكاسی تبلیغات.

بالا