مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی راه‌اندازی می‌شود
۳۷۱ بازدید
سرپرست مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی قم از اعطای مجوز آغاز به کار مرکز نوآوری این مرکز علمی کاربردی در موضوع طراحی و بسته بندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم محمد رستمی در گفتگویی بیان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم باتوجه به رشته‌های ذی ربط و ماموریت‌های واگذار شده در خصوص این رشته‌ها درحوزه هنر و گرافیک و فناوری اطلاعات دانشجو جذب می‌کند.

وی افزود: ماهیت مراکز علمی کاربردی و ماموریتی که از ابتدای شکل‌گیری این مراکز ایجاد شد، ارائه مهارت‌های علمی و کاربردی بوده تا محصلین این رشته‌ها بتوانند مهارت و تخصص عملی کسب کرده و وارد بازارکار شوند که ایجاد بستر مناسب در این زمینه را می‌طلبد.

رستمی با اشاره به لزوم ایجاد دوره کارورزی برای دانشجویان و ارائه سرفصل‌های منطبق با موضوع بحث در راستای بسترسازی مناسب جهت ارتقاء مهارت عملی فارغ التحصیلان تصریح کرد: هدف شکل‌گیری مراکز نوآوری در مراکز علمی کاربردی تجمیع فرهیختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های علمی کاربردی در قالب هسته‌های دانشجویی و گرو‌ه‌های ایده پرداز و منتج به نتیجه عملی و علمی بوده‌است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم یادآورشد: مرکز علمی کاربردی جهاد با توجه به رشته‌ها و تخصص موجود در این مجموعه اقدام به کسب مجوزهای لازم و تخصصی جهت راه‌اندازی مراکز نوآوری کرد، لذا مجوز بحث طراحی و بسته‌بندی این مرکز از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صادر شده که البته ایجاد بستر مناسب جهت استفاده دانشجویان از این فضا و ارائه خدمات و طراحی ایده‌های خود را می‌طلبد.

رستمی با اشاره به هدف مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان قم اظهارکرد: هدف ما در این مرکز تسهیل در حوزه کسب‌وکاری است که نیاز به بسته‌بندی دارند و به نوعی در پی حل مشکلات در بسته‌بندی  و ارائه ایده‌های کمکی در بحث فروش هستیم.

وی در پایان گفت: طراحی و بسته‌بندی موضوع گسترده‌ای است که حوزه گرافیک، چاپ و نشر، فناوری اطلاعات و کسب‌وکار رادر خود جای می دهد. البته یکی از مشکلاتی که درخصوص فروش محصولات در ایران با آن مواجه هستیم حوزه بسته‌بندی است و در چندسال اخیر معمولا کسب‌وکارهایی در بحث فروش موفق بودند که از بسته‌بندی مناسب و ظرافت‌های خاص آن و تحلیل بازار به خوبی استفاده کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا