۵۳۸ بازدید

وبینار آموزش سامانه امجد ویژه اساتید و کارشناسان مراکز علمی کاربردی روز دوشنبه۲۱ مهر ماه ۹۹ با هدف آشنایی تکمیلی اساتید با محیط تدریس در سامانه امجد و رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات اساتید در چگونگی ارائه محتوای درسی برگزار شد.

به گزارش سایت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه استان قم، دکتر صندوقدار عضو هیات علمی جهاددانشگاهی و مدیر سامانه های آموزشی معاونت آموزش جهاددانشگاهی کشور و مدرس این وبینار گفت: در اواخر سال گذشته معاونت آموزش جهاددانشگاهی برای ایجاد یکسری سامانه ها برای یاد گیری، آموزش و آزمون ها اقدام نمود.
صندوقدار گفت: شبکه آموزش جهاددانشگاهی شبکه ی بسیار گسترده ای است در کشور،که بیش از ۱۷۰ موسسه و مرکز آموزش عالی، ۸ موسسه آموزش عالی و بیش از ۴۰ مرکز علمی کاربردی را تحت پوشش قرار می دهد، لذا با وجود بستر های مناسب، جهاددانشگاهی به سمت و سوی آموزش های مجازی حرکت نمود.
وی در ادامه افزود: تغییر شیوه آموزشی در جاهایی مشکلات خاص خود را داراست، اول اینکه نیاز به طراحی یک lms بومی احساس شد، برخی از ابزار های مورد استفاده به صورت  open source بوده که روی سامانه آموزش های مجازی پیاده شد و برخی دیگر نیز در واحدهای فناوری جهاددانشگاهی کد نویسی شده است که در ترم گذشته ترم خوبی با استفاده از این سامانه پشت سر گذاشته شد.
مدیر سامانه های آموزشی معاونت آموزش جهاددانشگاهی کشور در ادامه به آموزش بخش های مختلف سامانه امجد، امکانات و ابزار های آن پرداخت.
در انتهای جلسه به سوالات و ابهامات اساتید و کارشناسان مراکز پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا