مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > دروس مرکز > کارشناسی حرفه ای طراحی گرافیک – رسانه های چاپی
۲۶۱ بازدید

طراحی گرافیک – رسانه های چاپی(کارشناسی)

 

رشته رسانه های چاپی

قابلیت ها و توانمندی های فارغ التحصیلان:

  • ارائه طرح و ایده در تمامی موضوعات حوزه گرافیک تبلیغاتی
  • طراحی و سازماندهی هویت سازمانی، طراحی لوگو، لوگوتایپ، پیکتوگرام، مسکات، آیکن و …
  • بکارگیری خروجی نرم افزار های گرافیک و تلفیق ستاده های در راه اندازی سفارش های گرافیک و چاپ
  • مشاوره و تعیین راهکار برای فرایند دیزاین از آغاز تا پایان چاپ
  • شناخت مواد و متریال مورد استفاده در بسته بندی مرتبط با چاپ افست (انواع کاغذ و مقوا، مقواهای چند لایه، سلوفان ها، لمینیت، روکش های حفاظتی، مقواهای چند لایه، پلی استایرن ها، پلی پروپیئن ها)
  • تسلط بر مباحث ارگونومی و طراحی ساختار بسته بندی های کاغذی و مقوایی، طراحی و ساخت قالب های تیغ

مشاغل قابل احراز:

  • مدیر هنری در رسانه های چاپی
  • مدیر فنی و تولید آثار گرافیک و چاپ
  • طراح و مجری آثار گرافیک با نرم افزارهای گرافیکی
  • طراحگرافیک در آتلیه شخصی
  • ناظر چاپ و بسته بندی
  • بازارساز و بازریاب حرفه ای چاپ و بسته بندی و ..

طول و ساختار دوره:

دوره کارشناسی حرفه ای مبتنی بر نظام واحدی و متشکل از مجموعه از دروس نظری و مهارتی است و با توجه به قابلیت ها و مهارت های مشترک و فنی به 2 بخش «آموزش در مرکز مجری» و « آموزش در محیط کار» تقسیم می شود. مجموع واحدهای هر دوره بین 65 تا 70 واحد و مجموع ساعات آن 1700 تا 2000 ساعت می باشد که در طول 2 و خداکثر 3 سال قابل اجرا است.

لیست دروس کارشناسی حرفه ای طراحی گرافیک – رسانه های چاپی.

بالا