۳۷۴ بازدید

چهارمین نشست تخصصی کسب و کار الکترونیکی با موضوع  آشنایی با یک کسب و کار واقعی و موفق روز چهارشنبه ۲۲ آبان با ارائه مهندس موسوی طراح و  مدیر سایت سافت گذر در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این کارگاه که چهارمین نشست از سلسله نشست های کسب و کار الکترونیکی بود مهندس موسوی در ابتدای نشست توضیحاتی در خصوص سایت سافت گذر و فرآیند راه اندازی و ایجاد سایت ارائه نمود.

وی در ادامه به تشریح انواع مدلهای درآمدی از سایت پرداخت و بر این نکته تاکید کرد قبل از ایجاد سایت باید مدل های درآمدی زیادی را بررسی کرد.

ایشان همچنین کار گروهی را  مهمترین عامل برای شروع کسب و کار برشمرد، وی در ادامه مکمل بودن شریک در یک کسب وکار و داشتن مهارت تخصصی به جهت پوشش دادن بخشی از کار را از خصوصیات یک شریک قابل اعتماد دانست.

وی گفت: در جهت کاهش هزینه ها در زمان راه اندازی یک کسب و کار بهتر است اول ایده های موجود را بررسی کنیم و بعد سراغ ایده های جدید برویم و برای نیاز سنجی آینده یک محصول جهت راه اندازی کسب و کار اولویت اول نیازسنجی بازار است.

ایشان در ادامه ویژگی های یک اپلیکیشن خوب را برشمرد و بهترین روش جهت معرفی یک اپلیکیشن یا کسب و کار الکترونیکی را داشتن یک وبسایت دانست.

وی در انتها به معرفی cms wordpress، نحوه عمل کرد و مزایای آن نسبت به سایر روشهای طراحی سایت پرداخت  و استفاده از آن در طراحی سایت را توصیه نمود.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا