مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > آغاز همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان قم
۱۸۱ بازدید

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان  قم، خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم، در این تفاهم نامه که به امضاء محمد رستمی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی، محمدحسین همتی نژاد رئیس خانه مطبوعات استان و مهدی تاجیک رئیس بسیج رسانه استان قم رسید طرفین بر لزوم همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی تأکید کردند.
در اولین فعالیت مشترک بین نهادهای مذکور همکاری در برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در سطح مقدماتی، پیشرفته و تخصصی در دستور کار قرار گرفت. این دوره آموزشی بنا به نیاز خانه مطبوعات و بسیج رسانه به مرکز آموزش علمی کاربردی ارجاع شد که مسئولیت آموزش این دوره به متقاضیان خبرنگاری را به عهده گرفته و برنامه ریزی های مناسب آموزشی در مورد آن انجام شود.
در این تفاهم نامه ضمن تعیین حدود وظایف هر یک از نهادهای مذکور بر استفاده سه جانبه از ظرفیتهای هر یک از طرفین امضا در حوزه های مختلف آموزشی، علمی و فرهنگی تأکید شد.
در این جلسه علی شریعتی مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، کریمه شعبانی راد مسئول دانشجویی و فرهنگی و همچنین زهرا محمودی مدیر آموزش و پژوهش  مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم نیز حضور داشتند که به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص راه های پیشبرد این تفاهم نامه پرداختند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا