۲۲۱ بازدید

بسمه تعالی

موضوع:

طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ در مراکز درمان ناباروری

مراکز درمانی مکان هایی هستند که بیمار جهت تشخیص و درمان خود به آنجا مراجعه می کند. عواملی چون انتظار، صف های طولانی، موقعیت مادر، شرایط فرزند در راه، همه و همه دست در دست هم می دهند و به استرس و اضطراب مادر باردار و  بیمار مراجع کننده می افزاید. این مراکز، ارتباط مستقیم با سلامت و بهبود بیماران دارند و رعایت اصول در طراحی، روانشناسی رنگ ها و سبک ها برای ایجاد فضایی مناسب و آرامش بخش، بسیار حائز اهمیت است و بر روند بهبود بیماران تاثیر بسزایی دارد.

این استارت آپ، استارت آپ شتابی است که شرکت کنندگان استعداد و توانمندی خود را  با توجه به ویزگیهای یک  مرکز درمانی، در ایده پردازی، ارائه ایده و انتقال آن به دیگران برای جلوه و نمود بهتر آن در فضائی صمیمانه محک می‌زنند.۱۰ ایده برتر ارسالی به دبیرخانه ، توسط کمیته داوری صلاحیت حضور در داوری اختتامیه را خواهند داشت، و آثار تولیدی ایشان از سوی مرکز درمانی ناباروری رویا خریداری میگردد و درادامه هر شرکت کننده از طرح ایده خود با توجه به ویژگیهای یک مرکز درمانی و مخاطبان آن دفاع می کند و به بیان آن می پردازد. در پایان هم ایده های برتر توسط کمیته داوری انتخاب و  از سه طرح برگزیده و نفرات برتر تقدیر بعمل می آید.

این استارت آپ بستری است برای به اشتراک‌گذاری تجربیات ناب و بدیع، نقطه نظرات منحصر به ‌فرد و موضوعات متحول کننده. برای شرکت در این استارت آپ مطالعه راهنمای زیر کمک خواهد کرد که بدانید چرا و  چگونه خود را برای این استارت آپ آماده کنید.

موضوع این استارت آپ ایده پردازی در زمینه طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ برای مراکز درمان ناباروری به منظور ارتقاء زنجیره تولید محتوا می‌باشد و به سه طرح برتر در این زمینه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

محورها:

  • طراحی کاراکتر
  • هویت بصری و بسته بندی
  • بازاریابی و تبلیغات

جزئیات محورهای استارت آپ :

طراحی کاراکتر

  • استفاده صحیح از فرم و رنگ
  • نوآوری در انواع طرح های مفهومی جهت شناساندن
  • ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع در طراحی
  • الهام بخش باشد
  • مستقیم در حوزه نازایی پیام نرساند

هویت بصری و بسته بندی

  • استفاده صحیح از مفاهیم فرم و رنگ
  • طراحی محتوای جذاب
  • نو آوری در طراحی نمادهابی گرافیکی ویژه
  • نوآوری در گرافیک و بسته بندی های محصولات
  • نوآوری درطراحی المان های بصری فضای داخلی و خارجی محیط درمانی
  • ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع در دیزاین

بازاریابی و تبلیغات

  • طراحی سایت
  • طرح های خلاقانه و تولید محتوا
  • طرح های خلاقانه بازاریابی و تبلیغات
  • استفاده از فضای مجازی در حوزه بازاریابی و تبلیغات

 

ویژگی های اثر:

  • توانایی ایجاد تغییر
  • سادگی (ایده هایی که واقعا خلاقانه باشند هرگز ایجاد ابهام نمی کنند.)
  • موضوعاتی که حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه شرکت کننده بوده و یا ارتباط عمیقی با تجربیات حرفه‌ای یا شخصی او داشته باشد.
  • موضوع حاوی یک نوآوری، تجربه خاص، بدیع، روشی منحصر به‌فرد باشد(اورجینال)
  • موضوع انتخاب شده هیجان‌برانگیز و جذاب باشد(داشتن فاکتور غافلگیری)
  • اثر نباید مستقیماً به مباحث ناباروری اشاره داشته باشد

 

شرایط ارسال اثر:

  • متقاضیان پیش از اقدام به ثبت نام می بایست نسبت به مطالعه دقیق شرایط اثر و ویژگی های آن در رویداد و آگاهی از آن مبادرت نمایند.
  • متقاضیان شرکت در تمامی محورهای رویداد، ملزم به تکمیل فرم ثبت نام شده فراخوان، که در سایت رویداد قرار دارد می باشند.
    • تعداد آثار ارسالی: حداکثر ۵ اثر (شرح کوتاهی در رابطه با اثر الزامی ست)
    • اندازه آثار: ۲۴۸۰ در ۳۵۰۸ پیکسل (A4)
    • حجم هر اثر: حداقل ۳ مگابایت و حداکثر ۶ مگابایت
    • کیفیت: ۳۰۰ dpi
    • فرمت JPG
  • دبیرخانه از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری اینترنتی معذور است.

عضویت در کانال رویداد در واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/C8KNTzQaMc4H3o3v1PYsk8

بالا