۸۷ بازدید

سلسله کارگاه‌های آموزشی حقوق کسب و کار به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با همکاری مرکز رشد فناوری‌های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و پارک علم و فناوری استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  قم حقوق قراردادها، حقوق کار و تامین اجتماعی، حقوق مالکیت فکری و حقوق شرکت ها و اسناد تجاری عناوین کارگاه های آموزشی این سلسله است.
اصول کلی قراردادها، قراردادهای فضای مجازی و الکترونیک، قرارداد مشارکت، قرارداد هم بنیان گذاران و قرارداد فروش محورهای کارگاه آموزشی حقوق قراردادها است که دکتر محمد حسین مرادی دانش آموخته دکتری تخصصی حقوق بین الملل مطالب آن را ارائه می‌‎دهد.
همچنین روابط کار و کارگر، انواع قراردادهای کار، پرداخت حقوق و دستمزد، انواع قرارداد پرسنل، بیمه پرسنل و مسئولیت مدنی کارفرما محورهای ورکشاپ آموزشی کار و تامین اجتماعی است که مطالب آن بصورت مشترک توسط محمد حسین مرادی و محمد حسین اله دادی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی ارائه می شود.
در کارگاه آموزشی حقوق مالکیت فکری نیز محمد حسین مرادی مباحثی از جمله علامت تجاری و حقوق مربوطه، نشان جغرافیایی و حقوق مربوطه، طرح صنعتی و حقوق مربوطه، ثبت اختراع و حقوق مربوطه را ارائه خواهد داد.
همچنین در آخرین کارگاه آموزشی سلسله کارگاه های تخصصی حقوق کسب و کار که با عنوان حقوق شرکت ها و اسناد تجاری برگزار می شود، محمد حسین مرادی و احسان مهدوی دانش آموخته دکتری تخصصی حقوق خصوصی با محوریت عناوینی از جمله انواع شرکت ها، حقوق مرتبط با مدیران و شرکا، اسناد تجاری و حقوق مرتبط با آن، چک صیادی و انواع آن و سفته و جایگاه حقوقی آن مطالبی را بصورت مشترک ارائه خواهند کرد.
این سلسله کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان مدیریت کسب و کار، حسابداری امور مالی، دستیار حقوقی خدمات قضائی، خدمات حقوقی امور قضائی، کارآفرینان، هسته ها و واحدهای فناور، شرکت های نوپا، شرکت های دانش بنیان ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم است.
این کارگاه های آموزشی از روز یکشنبه 22 آبان ماه در سالن شهدای مدافع حرم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم آغاز شده و در روز چهارشنبه 25 آبان ماه به پایان می رسد.
شرکت کنندگان در این کارگاه های آموزشی که از ساعت13:30 تا 15:30 برگزار می‌شود، گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا