مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار آموزشی > آغاز همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم
۸۶ بازدید

سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم همکاری های مشترک خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، در راستای تعاملات و همکاری های مشترک امروز 22 تیرماه جلسه ای با حضور سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تبادل نظر و هم افزایی و شناخت ظرفیت های طرفین برگزار شد، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ضمن تببین اهداف مرکز بر تمرکز اهداف مرکز در توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان تأکید کرد.

رستمی گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی با تمرکز بر سه محور اساتید، دانشجویان و مرکز نوآوری ظرفیت های بسیار خوبی جهت مشارکت با سازمان فرهنگی هنری شهرداری در جهت اجرا و توسعه اهداف سازمان دارد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز باتوجه به دارا بودن رشته های متنوع توانسته گروه های دانشجویی فعالی در حوزه های مختلف تشکیل دهد افزود: ظرفیت ایجاد شده در بین دانشجویان و اساتید مرکز و همچنین هسته های مرکز نوآوری می تواند در اختیار سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم ضمن استقبال از پیشنهادات رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ظرفیت های موجود و بر زمین مانده سازمان که می تواند با مشارکت و مساعدت جهاددانشگاهی به سرانجام برسد را برشمرد.

طباطبایی نژاد ضمن تأکید بر اینکه فعالیت های سازمان با حضور دانشگاه می تواند پژوهش محور شود گفت: هویت سازی برای محلات شهر قم و پیوست های فرهنگی قم از دغدغه های مدیریت شهری است و یکی از وظایف اصلی سازمان به شمار می رود که آمادگی داریم در این زمینه ها با مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همکاری داشته باشیم.

در پایان جلسه مقرر شد در جلسه بعدی نسبت به فهرست برنامه های اجرایی مورد توافق طرفین تصمیم گیری انجام پذیرد.

بالا