مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > انتخاب مدرس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، به عنوان مدرس نمونه استان در سال ۱۴۰۰
۱۹۵ بازدید

مدرس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، به عنوان مدرس نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم استان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم مراسم جشنواره انتخاب مدرسان برتر سال ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسوی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، روسا و مدیران آموزشی مراکز علمی کاربردی استان برگزار شد.

دکتر نادری رئیس واحد استانی قم در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و همچنین فعالیت های دفتر گسترش دانشگاه در توسعه آموزش های مهارتی و مراکز علمی کاربردی خصوصی پرداخت.

وی در در ادامه افزود: برگزاری پنج رویداد شتاب در حوزه های تخصصی و دارای اولویت استان قم در بخش های صنعت و مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین اجرای طرح کسب و کار و ده‌ها برنامه های دیگر در حوزه های آموزشی و فرهنگی از جمله اقدامات دانشگاه در یک سال گذشته بوده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سخنانی در خصوص الزمات دینی تعلیم و تربیت پرداختند و بیان داشت: در قرآن کریم سفارش شده است که معلمین در کنار تعلیم به عبادت و تربیت هم توجه نمایند و آموزش های دانشگاه باید همراه با عبادت و توجه به معارف و معرفت دینی باشد.

در مراسم تجلیل از مدرسان برتر واحد استانی قم که به صورت آنلاین از بستر فضای مجازی منتشر شد از سید ابوالحسن نظام دوست از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم به عنوان مدرس برتر گروه صنعت تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا