مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار پژوهشی > منتقد حوزه نشر بیان کرد: تکنولوژی های بشری در رابطه با حوزه چاپ و نشر روز به روز پیشرفت بیشتری داشته بصورتی که الان بحث بر سر تولید محتواست
۵۵۵۱ بازدید

در این جلسه سیده شبنم فاطمی ضمن معرفی حوزه فعالیت و رشته های دایر در مرکز، نحوه شکل گیری موضوع رویداد چاره جو و چگونگی پیشرفت آن را تشریح کرد.
در ادامه آقای محمدپور با ابراز خرسندی از فعالیت مؤثری که توسط یک مرکز دانشگاهی استانی هدایت و حمایت می شود در خصوص موضوعاتی که می تواند محورهای رویداد را پربارتر کرده و به آن غنا و قوام بیشتری ببخشد صحبت کردند.
این منتقد حوزه نشر بیان کرد: تکنولوژی های بشری در رابطه با این حوزه روز به روز پیشرفت بیشتری داشته بصورتی که الان بحث بر سر تولید محتواست. تولید محتوا گستره بسیار وسیعی را شامل می شود که موشن گرافی، ساخت تیزر، پادکست، پوستر و … نمونه ای از تولید محتوای دیجیتال است.
مدیر مؤسسه دانی با بیان تفاوتهای چاپ افست با چاپ دیجیتال آینده صنعت چاپ را چاپ دیجیتال دانست و گفت همانگونه که کشور آلمان دوره چاپ افست را پشت سر گذاشته و در چاپ دیجیتال هم به نقطه اوج خود رسیده است ایران نیز در حال گذار از دوره چاپ افست به چاپ دیجیتال است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا