مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار فرهنگی > سومین جلسه شورای تعامل دانشجو و دانشگاه با حضور رییس مرکز برگزار شد
۷۴ بازدید

سومین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه با حضور رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، در راستای پیگیری و گسترش تعاملات بین دانشجو و دانشگاه سومین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه در تاریخ 23 خرداد ماه با حضور محمد رستمی، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تبادل نظر مستقیم با رئیس مرکز، و هم افزایی جهت شناخت و حل مشکلات و مباحث دانشجویان برگزار شد، رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ضمن تببین وظایف این شورا در راستای همیاری و کمک به دانشجویان و مرکز بر نقش موثر این شورا جهت کمک به مرکز و دانشجویان تأکید کرد.

رستمی گفت: شورای تعامل باید جلسات منظم خود را با دانشجویان، اساتید، مدیران گروه و همکاران اجرایی به صورت مستمر برگزار نماید تا ضمن رفع ایرادات و شبهات دانشجویان در موضوعات مختلف به خصوص مباحث آموزشی، نسبت به پیش بینی مسائلی که ممکن است باعث نارضایتی در بین دانشجویان شود اقدام نماید.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه ضمن استقبال از مباحث مطرح شده، به بیان دغدغه ها و مشکلات دانشجویان به خصوص بعد از حضوری شدن دانشگاه پرداختند که تصمیماتی در خصوص رفع برخی از این موارد نیز مطرح و مصوب گردید.

لازم به توضیح است که شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی متشکل از 7 نفر دانشجو از رشته ها و مقاطع مختلف تشکیل شده است.

بالا