مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > لزوم تعریف پودمان های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات
۲۳۷ بازدید

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رایانه ای استان قم در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم بر لزوم تعریف پودمان های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات تأکید کرد.

به گزارش سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قم، دکتر هانی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رایانه ای استان قم با بیان اینکه در حال حاضر فناوری های جدید در استان قم در حال استفاده و معرفی به عموم افراد است گفت: با توجه به افزایش استفاده عموم از فناوری های جدید باید نیروهای جدید و متخصص در این حوزه ها تربیت شود.
وی افزود: بخش خصوصی نیاز به نیروهای با مهارت بالا دارد نه مدرک دانشگاهی، لذا انتظار می رود مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با تعریف رشته های جدید در قالب چند پودمان نسبت به تربیت نیروهای مهارتی و تخصصی اقدام نماید.
دکتر هانی در ادامه بر لزوم همکاری این مراکز با بخش های خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات تأکید کرد و گفت: این مرکز می تواند با تشکیل تیم های مختلف و همکار نسبت به ایجاد یک هم افزایی مشترک اقدام نماید.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا