مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > نتایج نهایی اولین المپیاد مهارتی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد
۲۸۰ بازدید

به گزارش سایت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم،دکتر سید احمدرضا پیش ­بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج نهایی اولین المپیاد مهارتی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: در این المپیاد که به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برای اولین بار طراحی و به میزبانی استان مرکزی انجام شد، تعداد ۷۰۰ نفر از دانشجویان در سه رشته گرافیک، فناوری اطلاعات و ماشین افزار شرکت کردند که مرحله اول این المپیاد در اردیبهشت ماه سال جاری به صورت کتبی و آنلاین برگزار شد و شرکت کنندگان به رقابت پرداختند. در این مرحله تعداد ۷۹ نفر از دانشجویان منتخب مرحله مقدماتی به مرحله عملی المپیاد راه پیدا کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله­ گذاری اجتماعی و طبق مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه، مرحله نهایی و عملی المپیاد به صورت مجازی و غیرمتمرکز، توسط واحدهای استانی دانشگاه و با نظارت برخط دبیرخانه مرکزی المپیاد طی سه روز از دوشنبه ۲۰ مردادماه تا چهارشنبه ۲۲ مردادماه سالجاری برگزار شد و نهایتا ده نفر از دانشجویان به عنوان مقام اول تا سوم در هر رشته اعلام شد.

به شرح زیر معرفی شدند.

در پایان دکتر سید احمدرضا پیش­ بین ابراز امیدواری کرد دومین دوره المپیاد مهارتی در سال جاری و در رشته­ های متنوع تر و پرشورتر برگزار شود.

اسامی دانشجویان مقام آور نتایج نهایی اولین المپیاد مهارتی دانشجویان به شرح زیر است:

رشته گرافیک

۱- نفر اول اکرم عبدالرحمن از مرکز آموزش علمی کاربردی حوزه هنری واحد کرمان

۲- نفر دوم فاطمه ملگان از مرکز آموزش علمی کاربردی گنبد کاووس استان گلستان

۳- نفر سوم مشترکا سید مرتضی مومنی از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم و غلامرضا صادقی از مرکز آموزش علمی کاربردی مبارکه

رشته ماشین افزار

۱- علی علیزاده از مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی اراک

۲- مهدی رضایی خلجی از مرکز آموزش علمی کاربردی پاکدشت فولاد پیچکار- تهران

۳- کمیل حیدری رباطی از مرکز آموزش علمی کاربردی گروه ماشین سازی تبریز

رشته فناوری اطلاعات

۱- آقای محمد رضا بیگی هرچگانی از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد

۲- آقای سجاد رفاقت خواجه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز – آذربایجان شرقی

۳- آقای علی میرزائی آقگنبد از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه – آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا