مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم > اخبار آموزشی > نحوه همکاری های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم با JICA بررسی شد
۱۷۷ بازدید

در جریان دیدار سفیر ژاپن  با رئیس و معاونین جهاددانشگاهی قم، نحوه همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی این نهاد در قم با سازمان بین المللی JICA ژاپن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه قم، در این دیدار محمد رستمی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم ضمن معرفی ظرفیت های جهاددانشگاهی و مراکز علمی کاربردی در حوزه توانمندسازی، به خصوص ارتقاء مهارت مهاجران بر ضرورت آغاز همکاری های جهاددانشگاهی با JICA تأکید کرد.
وی با بیان اینکه دانشجویان اتباع استقبال مناسبی از تحصیل در مراکز علمی کاربردی دارند گفت: در صورت همکاری های مشترک جهاددانشگاهی و JICA شاهد توسعه آموزش های تخصصی در حوزه آکادمیک و کوتاه مدت خواهیم بود.
در ادامه آقای آیکاوا سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران، ضمن تشکر از ارائه طرح همکاری های مشترک با JICA گفت: ما همکاری های بسیار خوبی با دولت ایران در حوزه اتباع داریم و امیدواریم که با توجه به ظرفیت های جهاددانشگاهی قم و حضور اتباع در این شهر، شاهد گسترش همکاری های مشترک باشیم.
وی در خصوص طرح مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم در این نشست، گفت: پس از عزیمت به تهران و مشورت با مسئولان JICA در خصوص طرح ارائه شده، مذاکرات بعدی را انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا